Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Barvy podzimu přebila paní zima

Martin na bílém koni letos skutečně přijel, i když o den dříve, ale vyzdobil mi úžasně ranní rozjímání.

Je tma. Mrknu na obrazovku telefonu 5:25. Stávám časně sama od sebe. Bez budíku. Vykouknu z okna. Oněmím, všude kolem bílá pokrývka, úžasem se málem nehýbám. Ale to přece nepromeškám, prolétne mi hlavou.

Hupky šupky z noční košilky, rolák, legíny, svetr, ponožky, šálu a kulicha. Ještě péřovku a letím z baráku. 

Šahám si na tu peřovou nádheru a nezdá se mi to, zebe přesně jako zimní nadílka. Je to k neuvěření, před týdnem hlásili, že napadne sníh a já si neskutečně přála, aby se mi poštěstilo vidět sníh opět na vlastní oči a pocítit na vlastní kůži. Dívala jsem se do diáře a když jsem viděla, že má Martin jmeniny tento pátek, tak jsem si žalostně přála, aby na tom bílém koni skutečně přijel. A on to dodržel, sekl se sice o den, ale to nevadí. Překvapení je to bizarní, začátek listopadu a ono toto. Paní zima si skutečně pospíšila.

 

Sníh je pro mne něco obdobného jako pro drogově závislé kokain. Rozjitří mé smysly, pohladí mou duši a je naprosto čistý a u mě vyvolává extázi. Srdeční jitření i emocionální orgasmy. Proto k mému životu nepotřebuji žádné drogy, protože příroda a její kouzla mi vše dokonale vynahradí a smysly náležitě rozpustí do absolutisticky šťastné nálady.

A navíc vločky tak něžně šustí, když přistávají na šusťáku peřové bundy a rozpouští se na obličeji. Jsem jako malá holka a nejraději bych se hned koulovala, ale nikde nikdo, všichni ještě spí. Tak si vystačím sama, fotím a protože vás mám ráda, tak vám vymodeluju okamžitě srdce, abyste měli srdečný den a těšili se z něj:-).

 

Právě kolem mě prochází nějaká slečna a diva se na mě jako na blázna. Spěchá nevrle do práce a mé nadšení nesdílí. No co, práce blogerek je jako každá jiná, vyplatí se přivstat, aby se ta něžná zimní nadílka nerozpustila… Co bych pro vás neudělala:-).

Je to nádhera, nepopsatelná a já opět cítím, že neuvěřitelný vnitřní klid v sobě se rovná této přepychově bílé pokrývce, jež se leskne v pouličním osvětlení a je stejně pomíjivá a křehká jako naše nitra. Uchovat si tohle magické štěstí je disciplinovaně náročné, ale poštěstí se.

Ani se mi nechce zpátky do bytu, ale je důležité se okamžitě nasdílet toto ranní překvapení.

Snídat při světle svíčky a k tomu koukat z okna na tu bílou nádheru máloco vynahradí. Přijde mi, že v takových kouzelných momentech se jde jen maximálně radovat ze života, nic jiného mi prostě nezbývá….

Hurá!!!

Kéž to máte stejně?????

 

Krásný den Vám všem

Alexka (Sněhová nadšenka)

 

 

Autor: Alexandra Kropp | čtvrtek 10.11.2016 8:32 | karma článku: 12,26 | přečteno: 490x
  • Další články autora

Alexandra Kropp

České tradice Velikonoc jsou ve světě nepochopitelné

Velikonoční svátky, jako tradiční oslava jara, jsou vždy tak trochu pomstou pro ženy. Vždy, když na to přijde a já v cizině vyprávím, jak se svátky „zmrtvýchvstání Ježíše Krista” u nás slaví, všichni nechápavě kroutí hlavami.

18.4.2017 v 7:41 | Karma: 15,46 | Přečteno: 1061x | Diskuse| Ona

Alexandra Kropp

Hospodská etuda aneb Já U zlatého tygra

Už si nevzpomenu, kdy jsem byla v hospodě naposledy, ale když jsem v ČR tak je to skoro povinnost, tudíž návrh, že se sejdeme „U tygra“ jsem nijak nerozporovala. U Zlatého tygra mě políbila pisatelská múza...

19.11.2016 v 7:00 | Karma: 12,71 | Přečteno: 399x | Diskuse| Společnost

Alexandra Kropp

Reflexe Sametové revoluce

Juchů juchů, 17. listopadu je tu! Co by s námi bylo, kdyby ho tenkrát v roce 1989 nebylo!? Svoboda slova, pohybu je tu...

17.11.2016 v 9:57 | Karma: 13,37 | Přečteno: 317x | Diskuse| Společnost

Alexandra Kropp

Česká země je pestrobarevně malebná a podzimně voňavá…

Ta podzimní nádhera, jež se míhá za okny je daleko výživnější a nesrovnatelně obohacující než to, co nám nabízejí obrazovky mobilů nebo počítačů... Miluji jízdy vlakem a surrealisticky zbarvenou, šťavnatou pestrobarevnou krajinu.

5.11.2016 v 7:00 | Karma: 17,83 | Přečteno: 275x | Diskuse| Cestování

Alexandra Kropp

Dalajlámova ruka v mé dlani aneb splněná přání na počkání

Tibetský budhismus jsem studovala přes rok v přímo v kolébce indické Dharamsaly, kde sídlí Jeho Svatost Dalajláma, který tam založil instituci „Library of Tibetan Works and Archives”.

1.11.2016 v 10:20 | Karma: 10,07 | Přečteno: 528x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nezvládla jsem prodat svou práci. Neměla jsem lajky, řekla končící Langšádlová

25. dubna 2024  11:44

Ministryně pro vědu, výzkum a inovace Helena Langšádlová (TOP 09) se rozhodla podat demisi, protože...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má 6 miliard korun ročně

25. dubna 2024  11:36

Aktualizujeme Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Rakety ATACMS jsou stěžejní, ale Rusové se mohli připravit, míní analytici

25. dubna 2024  11:30

Rakety dlouhého doletu ATACMS, které USA poskytly Ukrajině, by mohly oslabit ruskou logistiku a...

Žena neuhlídala dvě děti, obě se utopily. Se žalobcem se dohodla na podmínce

25. dubna 2024  11:30

S podmíněným trestem odešla od soudu žena, která loni v létě neuhlídala na koupališti v Klučku u...

  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 353x
Alex Kropp alias SAMA NA CESTÁCH

 

Světoběžnice, inspirátorka, spisovatelka - průvodkyně do neznáma, která se vydala do světa uchopit své životní poslání a převést ho v každodenní realitu sdílení i altruistické pomoci. Pohodlí domova vyměnila s radostí za nejistotu dobrodružství při cestování a už několik let se věnuje dobrovolnické činnosti ve světě a pomáhá těm, kteří to potřebují.

Její aspirací je sdílení vlastního osobního příběhu:„Cesta životem snovým a smysluplným, okořeněná inspirací a motivací pro druhé k žití plnohodnotných dní” prostřednictvím osobní stránky SAMA NA CESTÁCH (www.samanacestach.cz). 

SDÍLENÍ JE PÉČE, PÉČE JE LÁSKA  A LÁSKA JE NADE VŠE 

 

Seznam rubrik